אנחנו גאות ונרגשות להציג לך את המחלקה 
למיתוג ויזואלי של סטודיו עדיגיטל 

בואו נדבר על רושם ראשוני

מחקרים מראים שהרושם הראשוני של לקוח ממוצע באינטרנט נמדד בשניות ספורות. ברגעים אלו  יקבע הרושם הראשוני והבסיסי שלו על המוצר\שירות\עסק שלך. והוא יחליט אם להישאר ולהעמיק  או לעבור לבעל העסק הבא.

אתה משקיע שעות ארוכות בשירות שלך במוצר, ברעיון, כותב תכנים מקצועיים ומעולים, אבל אנשים כמעט שלא קוראים. אנשים לא מעמיקים. התוכן שלך נשטף בים המסרים שצופה ממוצע נשטף בהם ביומיום. וזה מתסכל, זה פוגע בתנועה אליך לאתר לבלוג, וזה פוגע במכירות. 

עין אדם נמשכת קודם לתמונה ורק אח”כ לטקסט.

מה זה אומר לגביך? שגם אם חיברת את כל פניני החוכמה שלך ושיתפת בידע הכי כמוס ומקצועי שלך, הלקוח לא יגיע אליו אם הנראות הויזואלית שלך לא מושכת אותו. ולכן כל תוכן עסקי חייב להכיל גם תוכן ויזואלי  איכותי שמשדר את כיוון המחשבה והאני מאמין של העסק שלך.  ברגע שיצרת קשר עין מעניין \מסקרן\אסתטי אצל הצופה ,הצלחת כבר לשדר לו (בלי לומר או לכתוב לו מילה ) תחושה שכאן הוא רוצה להישאר ולהמשיך להעמיק בשאר התכנים שתציע לו.

ביום יום תמונות מקיפות אותנו מכל עבר ואדם ממוצע חשוף ל 10,000 טקסטים ותמונות 

איך אנחנו יכולים לגרום לאימג’ ולמסר שלנו לבלוט מעל כל אלו ?

איך צופה ממוצע קולט את המידע שלו בעולם כה עמוס?

אילו סוגי צופים וקוראים יש ? 

מה עובר לצופה / גולש / לקוח ממוצע בשבריר שניה מהרגע שהוא פגש אותך ויזואלית בפעם הראשונה, ואיזה מסע רגשי/ אינטלקטואלי הוא עובר במפגשים החוזרים עם המותג שלך כשהוא נעשה בצורה הנכונה. 

כמה נקודות חשובות על תדמית לעסקים…

  • תמונה טובה תגרום לתקשורת בלתי מילולית עם הלקוח שלך ותשדר לו שכאן הוא רוצה להשאר.
  • בעלי עסקים שמשקיעים בנראות הויזואלית שלהם - והיא חשובה להם מייצרים אמון גבוה יותר מאשר בעלי עסקים עם נוכחות ויזואלית דלה.
  • סטודיו עדיגיטל מתמחה בצילום אנשים מזה כעשור - וזו נמצאת ברמת אומנות התקשורת עם אנשים שאין להקל בה ראש
  • תהליך איפיון מעמיק שמקדים לצילומים בו נדייק את מהות העסק ופניה ללקוחות האידיאליים שלך, וניצור את אופי הצילום הרצוי והנכון לעסק שלך!
  • בסיום הסשן תצא עם בנק תמונות מקצועי מדוייק ומגוון לכל הפלטפורמות האפשריות, שיהיה הפנים שלך בערוצי המדיה השונים.